[silindi] Tazeannelik bende avent var elektrikli olan. 5,5 ay falan oldu alalı 2 ay kullandım. Düşünürsen uygun fiyata verebilirim
tuzvelimon Ben avent kullanıyorum çok memnunum üç hız ayarı var ben daha 3. ye geçemedim hep ikide kullanıyorum o bile yeterince güçlü çekiyor 3e geçersem canım acır diye düşünüyorum. Ayrıca pille de çalışıyor şimdi işe başlayınca kullanacağım bir özellik olacak.
dugmeninAnnesi Bioclass marka var bende de sutum gelsin diye almistim ama bazi nedenlerden dolayi sutum kesildi 2 yada 3 kere kullandim 150 tl ye veriyorum 220 ye almistim
Ahmedinannesi Tazeannelik avent manuelden hiç memnun değilim😞bence lansinoh elektirikli.bebek bakım odasında bi kadını kullanırken görmüştüm baya kolaydı kullanımı.🤗