[silindi] oğlum 10 gün sonra 9 ay olucak doğduğundan beri sma kullanıyoruz bizde kabızlık yada ekstra gaz yapmadı ilk 3 ay zaten gazlı bebekdi sonra geçti şükür ve kilo olarak da baya yaradı oğluma her bebek farklıdır illaki oğlum 33 haftalık doğdu hastaneden çıkdığımızda 1.800 kg idi. En son 8 aylıkken kontröle gitmiştik 9 kiloydu ilk 3 ay 1 kilo üstü aldı hep anne sütü alamadı küvez döneminde çok ağlayıp üzüldüğüm için kesildi sağarak ilk zamanlar veriyodum biberonla hastaneye götürüyodum ama sonradan kesildi deneyebilirsin sma’yı.