arkadaşlar kızım 7. ayda 4 yaşına girecek artık gerçekten çok yoruldum ve fikir almak için yazıyorum ilk başta otizm denildi ama artık öyle bir şüphe kalmadı sürekli bağırıyor akranlarına vuruyor asla sakinleşmiyor her yolu denedim hafta 2 gün eğitim alıyor ama asla durmuyor tek çocuk ne yaptıysam baş edemiyorum nereye çıkarsam nereye gitsek olaysız bir günümüz olmuyor evde de aynı şekilde konuşma geriliği var sorulara cevap vermiyor veya kendi canı isterse veriyor ilaç kullanmak istemiyordum ama artık başka çarem kalmamış gibi hissediyorum ne tavsiye verirsiniz ilaç kullandırmalı mıyım başka ne yapabilirim ilacın ne tür yan etkileri olur veya ne gibi değişim yaşar kızım