momas mslhfs bizim de 8 çıkmıştı. Evet düşük sizinde. Sidefer kullanıyoruz ama ben çok ihmal ettim büyük ihtimal ondan düşük çıktı. Günde 8 damlaydı. Günde 2 ye çıkardı ve 9 damla ver dedi. Yani günde 18 damlaya çıktık
gizematadeniz mslhfs biz de dün yaptirdik 5.7 cikti ferritin. Ocean kullaniyoduk doktor kesti ferrum damlaya basladi
mslhfs gizematadeniz bize şurup yazdı ama almadım daha ferro sanol sürekli gittiğimiz doktorumuza yazdım ocean dan devam etti kafam karıştı
mslhfs momas başka birşey önerdi mi doktorunuz hiç işe yaramamış falan dedi ama düşükte o kadar da düşük değil sizinde aynı şekilde
momas mslhfs yoo önermedi sidefere devam dedi sadece dozu arttırdı işte. Ben vermedim bişey olmaz dedim ihmalden düşük çıktı
mslhfs momas evet düzenli kullanmak önemli inş sizinde yükselir emilimi azalabiliyormuş süt ve süt ürünleri 2 saat verilmemesi gerekiyormuş
momas mslhfs valla zaten artık beni gündüz 1-2 kere max emiyor onda da çok az. İlacı veriyorum sonra ek gıda yiyor sür içirmiyorum
esra1252 Ben ek gıdaya başladığından beri kahvaltıda pekmez yediriyorum içine tahinde ekliyorum demir ilacını sürekli vermeyi unutuyorum açıkçası ama kan değerleri iyi çıktı etkisi olduğunu düşünüyorum pekmezin