ayaznannesi bu sabah yeni farkettim saçları baya dökülmeye başladı 2 buçuk aylık. kesmemi söylüyorlar kesmek istemiyorum ne yapmamı önerirsiniz 🥺
nilimherseyim ayaznannesi benimdr bebeğim 3 aylık ve baya döküldü ama alttan yenileri geliyor bana da kes dediler hala diyorlar ama kesmeyeceğim tabii ki
ayaznannesi canmanayvesuyu yanlardan gitmiş ortadaki saçları kalmış yukarı doğru tarıyorum çok tatlı oluyor😂 eşimin ailesi kestir diye tutturdu
sevmia ayaznannesi sen annesisin hayır dediyeen hayırdır. Desinler desinler dursunlar her dediklerini yaparsan başa çıkamazsı. Onun bunun lagıylada çocuk büyüteceksen bırak onlara ver onlar büyütsün