kiryar Ben oğlum 9 aylık iken gitmiştim şimdi o büyüdü kızım 9 aylık yine gideceğiz ben şunları alacağım mayo bez, 2 adet mayo, panço, şapka, güneş kremleri, ateş düşürücü, ateş ölçer, müslin örtü, denizde kullanacağı malzemeler kolluk, simit gibi oyuncak almayı düşünmüyorum götürdüğüm zaman denizi bırakıp hiç oynamadı bu sefer taşımayı düşünmüyorum 😂 Yemek için oğlum alerjik bebekti orda çıkan yemekleri yiyemiyordu bebekler için bölüm de yoktu 4 gün mama ağırlıklı beslendi kavanoz maması almıştım bir de günde 1 kez vermiştim zaten iştahı hiç yoktu evde de sürekli mama içerdi bu sefer gideceğimiz otel bebekler için menü de yapıyormuş ve çok şükür kızım alerjik değil çıkan yemeklerden veririm diye düşünüyorum ekstra evden bir şey götürmeyeceğim