Sevgicelalhan Oğlum iki aylık göbek deliğinde şişlik oldu nasıl geçer doktora gitmek gerekiyor mu çoğu kişi kendiliğinden geçer diyor bilgi verirseniz sevinirim 🙏
OmerAsaf00 Sevgicelalhan benim oğlumda çok ağlardı kolikti. Şişti göbeği zamanda düzeldi. Bir doktora görünün ama sıkılıcak bir durum değildir.