MutluY_E ben 1 yaşına kadar tuzsuz verdim her şeyi. Ama kasmadım o kadar ben ne yediysem onada tuzsuz olanı yaptım salçası bilmem neyi ayrı vermedim salçamda tarhanamda yoğurtu da zaten her şeyi annem yapıyordu. Balı 2 yaşında verdim. Patlıcan bir kere verdim onda da zararlıymış başka yedirmedim hiç yemek seçmez şimdi