Selam kızlar başlıkta da yazdığım gibi GS takımını tutuyor eşim şampiyon olunca yakın zamanda onunla ilgili bişey alayım dedim nevresime de ihtiyacımız vardı 5 yıldızlı nevresim baktım ama yeni olunca çok yerde çıkmadı bitek taç markada çıktı oda pahalı geldi 2500tl ve tek kişilik bu kadar para verilir mi bi nevresim takımına 😱🙊🤷