babyandmom_ Kızlaarr kızım 3 aylık. Doktorumuz göz muayenesi önerdi veee sonuç🤦🏻♀️ Astigmatı varmış. Doktor anne babanın mirası diyor ya. Yıllarca gözlüğe mahkum kalmış biri olarak aşırı üzgünüm 🥹
ikikussannesi babyandmom_ canınızı sıkmayın artık herseyin tedavisi var lens kullanır canı sagolsun Rabbım Baska dert vermesin güle güle büyütün bebeğinizi 🥰
gokce21 babyandmom_ nedem göz muayenesi önerdi? Şikayetleriniz nelerdi? Ben de bebeğimi götürmeyi düşünüyorum
Kizilciksurubu babyandmom_ Benim oğlumda da astigmat çıktı, doktor bize de genetik dedi. 23 aylık, gözlük aldık.
gokce21 babyandmom_ anladım. Ben de gözlük kullanıyorum maalesef. Hem astigmat hem miyop var. İnşallah bebeğimde olmaz ya