Uzun zamandır çarşı pazar gormuyordum 2 oğlum var doğum parası 5600 TL yatmış aldığım gibi gittim çarşı gezdim büyük ogluma söz vermiştim doktor seti alacam diye ona doktor seti aldım 3 parça takım penye yazlık aldım 1 tanede bayramlık yazlık takım aldım küçük oğluma abisininkiler eskimedigi için giyiyor diye sadece 2 bayramlık yazlık takım aldım ek gıdaya baslicaz diye emojili krep tavası vardı ilk oğlumda hep içimde kalmıştı kendim elimle yapıyodum surat falan hoşuna gidiyodu bu sefer tavada yapicam kullanmak için çok heyecanlıyım çok az bisey kalmıştı çocuklara ve eşimle kendime çorap aldım bayramlık giyeriz 😃 tişörtüm yoktu kisakollu iki tanede kendime tişört aldım hee bide çok istediğim süt sağım pompasini sipariş ettim bide kanguru alacam inşallah onu da biraz eksik kaldı para eşim üstünü tamamlicak onuda sipariş etcez birkaç güne uzun zamandır böyle güzel alışveriş yapmamıştım para hiç bitmiyor gibi geldi ve bitti ama çocuklarımın yüzü güldü küçük oğlum ne kadar anladı bilemem ama büyük oğlum bayramligina ve diğer yazliklarina birde doktorsetine çok ama çok sevindi güzel bi gündü kendime söz verdiğim ne varsa yetti paramız artmadı ama yetti ve çok mutlu olduk içimizde sunuda almadım demediğim bisey kalmadı oğlumun mutluluğu zaten bambaşka bir tat verdi güne devletimize teşekkür ederiz geç oldu ama çok güzel bi gün oldu hep bu anı bekledim suan çalışmadığım icin iki oglumada tekbasima kendim bakıyorum eşim çalışıyor o da bazen yetiyo bazen yetmiyo herseye maddiyat bu zmnda çok çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun geçen bayram bayramliksiz geçirmişti bebislerim bu bayram bayramliklarini giydirip gezdiricem insallah😇🤍