Themom_ Kızlar, Geçenlerde e bebekte 3lü ıslak mendillerle bir alana bir bedava vardı bilen biliyordur. Bende 4 paket aldım yemek yediği zaman ellerini ağzını siliyorum sadece poposuna hiç kullanmadım hala ıslak mendil neyse. Bugün yeni bir paket açtım öğlen yemeğini yedirirken ve o kadar kötü kokuyor ki genzim yandı ve kurumuştu allah allah dedim bi elime aldım yeşillenmiş mendiller çocuğuma kullanacaktım yani sinir içindeyim aksam üzeri gidicem e bebeğe geri iade edeceğim başına gelen var mı böyle bi sey
ecekrk Themom_ sizde görünce baktım bende şimdi benimkide bozulmuş çok önceden almıştım geri almazlar herhalde
[silindi] Themom_ Direkt olarak Sleepy ile iletişime geç bence. Hani desem ki sktsi biten ürünü sattılar. Burada suç tamamen Sleepyde canım.
ecekrk Themom_ birde ben bununla kızımın poposunu sildim yüzünü elini sildim parkta bahçede kızımın kıçı son zamanlarda kızarıyordu birşey solunmuş gibi acaba bundan olabilir mi yüz çevresinde böyle kabarcık kabarcık oluyordu
NariNariKiminYari Themom_ burada başka biri de sleepy için aynı postu açmıştı. Bilgim yok üstte kalsın
Themom_ ecekrk Aaa tabi dokunmuştur tenine günah ya. Şimdi baktım instagram ve x’te de böyle post gördüm bir tek biz değil insanların da başına gelmiş. E bebek getirin imha edelim diyip para iadesi yapmış
aysgll1 ecekrk ya ben de oğluma kullanıyorum poposunda geçmeyen pişik oldu beyaz beyaz nokta şeklinde. Demek ki bu ıslak mendil yüzündenmiş
NariNariKiminYari Themom_ ebebeğe de gidin sleepye de ulaşın bence. Sosyal medya hesaplarına yazın şikayet vara yazın illa ki görülür
alpmomssss Themom_ bu markayı kullanıyordum da bu posttan sonra değiştiririm elimdekiler bitsin. Sonucu paylaşın lütfen
suhedaaaaa Themom_ şimdi siizn postunuzu görünce eşime söyledim “bak insanlarda yaşamış bu sorunu e posta ile şikayet edelim” dedim o da bir şey çıkmaz dedi. Sosyal medya kullanmıyoruz ikimizde ne yapabiliriz? Bence şu an toplu bir şekilde şikayet yağıyr