Masalbursa Sizce neden olur? Diğer tüm değerler normal. Doktor normal olabilir tek başına anlamlı değil dedi. Başına gelen var mı
ayseayliz Masalbursa Benim kızımında yüksek çıktı ama onunla birlikte bir iki değer daha yüksekti öyle olunca doktor viral enfeksiyon geçiriyoda olur dedi. Eğer daha yüksekse kas hastalıklarındsn şüphelenirim dedi. Ama tek başına anlamlı değil dedi
suhedaaaaa Masalbursa CK (kreatinin kinaz) kandaki kas enzimleridir. Yüksek çıkması kas hastalıklarından şüphelendirir yalnız tek başına anlamlı değil. Bebeğinizin bilinen bir hastalığı var mı? Gelişimi nasıl? O an hasta mıydı? Kan alınırken çok ağladı mı? Kendini kastı mı?
Masalbursa Yigit_Yagiz_Moms 400 3 çocuk hekimine sordum tek başına anlamlı değil. Kan alınırken sıkı tutulması bile yüksektir dedi
Yigit_Yagiz_Moms Masalbursa benim oğlumun ki geçen yaz 700 çıkmıştı. Eğer ilaç kullanmışsa aşı olmuşsa hastaysa veya fiziksel aktivite yapmışsa o zaman yüksek çıkması çok normal
Yigit_Yagiz_Moms Masalbursa bu değer kaslarında bir problem olduğunu göstermez en az 2000 ve üzeri olması lazım kasların da bir sorun olduğunu düşündürmek için. İçinizi ferah tutun çok düşük bir değer
Masalbursa Hiç hastalığınız yook şükür. Kan alınırken kastı tabi kendini. Ama çok şükür birkaç hekime sordum hepsi anlamsız dedi şükür. Ama tabi anne yüreği çok korktum 😟
eymeniminannesi Masalbursa değeri normal o anlık bişeyle yada antibiyotik calpol vs. Ondan olmuştur geçicidir merak etmeyin bizim kretain kinaz 26 bin kas hastası oglum keske bizimde öyle ciksaydi degerimiz
Pamukprenss Masalbursa çocuk eğerki soğuk algınlığı yaşadıysa olabiliyor çok normal biraz halsız birakabilr. Ama işte vucut enerji harcıyor hastalığı düzelsin dye onun sonucunda yükseliyor