2 haftalık bebeğim var ve benim doğumdan bir gün önce öksürük krizim başladı. Bugün doktor bu hapı verdi. Emzirirken kullanılır mı diye birine sordu. İnternette kullanılmaması gerekiyor yazıyor ama emzirirken kullanan var mı? Mecbur kullanmak zorundayım öksürüğüm cok kötü