talhaninannesiyim Kızlar şimdi ben altınlarımı bozdurup araba almak istiyorum şöyle ikinci el temiz kullanılmış güzel bir araba ama hangi araba marka modeli iyi hiç bilmiyorum sizden ricam bana yardımcı olur musunuz hangi modele marka araba almalıyım sizce?
NariNariKiminYari talhaninannesiyim bütçeniz nedir otomatik mi manuel mi düşünüyorsunuz ? Ona göre arkadaşlar daha rahat önerilerde bulunabilir
NariNariKiminYari bebikoluturtle pazar günü 2008 kullanmak zorunda kaldım 24 saatliğine 800 lira benzin yakmış 150 km kullandım. Direksiyonuda bir garip elimde dönmüyor köşelerine takılıyor. Tepkimeleri de kötüydü bir ben beğenemedim sanırım 🥲
NariNariKiminYari talhaninannesiyim toyota yada honda bakın. Bütçe düşük olduğu için eski kasalarda çok sorun oluyor toyota yada Hondada da sorun yaşamazsınız