Ocakta doğum yaptım başvurular açılır açılmaz herkes gibi Nisandaydı sanırım başvuru yaptım ama ne hikmetse bana yatmamış şimdi Halkbank tan geliyorum yağmur çamur da çocukla gittim elim boş döndüm çok sinirlendim ya neye göre yatırıyorlar anlamıyorum