duyguloji3478 yok canım ne fazlası kullandıkları ışık özel 🫠😂insanları böyle böyle soyuyorlar cidden o korkuyu çaresizliği kullanıyorlar. Bizim doğumun ertesi günü yükselmeye başlamıştı zaten biliyorduk,4. Gün gece de yatırmak zorunda kaldık neyse ki 1 gece de düşüş oldu sonrasında da çıkmadı şükür ki. Size de geçmiş olsun hemen atlatsın inşallah.