bisenakillisinzaten hamileliği ilk öğrenince doktora gittim, sabah falan yoğunluktan emziremedim. Hastane sonrası kvlere gittik, sonra çocukları oraya bırakma kararı verdik. Ben de dedim bir emzireyim bari eve dönmeden. Çok emmedi. Akşama kadar memesiz durabildi. Akşam gittim baktım pek istemiyor, ara ara mız mızlandı ama vermedim. Eve geldik uykuya geçişte istedi.
Burada postlarda hep okumuştum. Konuştum anlattım büyüdüğünü söyledim falan diye yazmışlardı ben de aynısını söyledim kızıma. Çok şükür uykuya geçmesi saatlerce sürmedi. Mızmızlandı falan ama sandım kadar zor olmadı