Biz bu işin içinden çıkamadık benim kardeşimin çocuğu 3 aylık ve diğer yiğenimde 3 yaşında kardeşini kucağına alırken mi yaptı yok kolunumu çekti bilmiyoruz şuan çocuğun kolu anormal bir şekile girdi acile gittiler polikinliğe gittiler çıkmş olabilir ama bebek olduğu için tekrar girmişte olabilir diyorlar ama kolunu zor kaldırıyor ilk gün bez gibi oldu kolu bana kızıyorsunuz ama gerçekten tuhaf bir kadın tuhaf bir anne…. 5 saat çocuğun kolu kardeşim gelene kadar o şekilde durmuş fark etmemiş nasıl fark edilmiyor anlamıyorum ama sizce doktorların dediği doğrumu yani çok zorlanıyor kolunu kaldırınca neşesi yok keyfi yok o güleç bebek gitti yerine başka biri geldi anlamıyorum bu şekilde mi kalır