meriiiiiiiiii Bebeğim doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor ama artık beni emzik olarak kullanmaya başladı gün içinde yakama yapışıp açmaya çalışmalar gece saat başı uyanmalar ne yapacağım bilmiyorum kızlar tecrübemize ihtiyacım var geceleri her uyanmasında vermeyim diyorum ama inanılmaz çığlık atıyor mecbur veriyorum sütüm artık kilo aldırmıyor zaten kimisi diyor sadece geceyi kes gündüz devam et kimisi diyor komple kes çocuk öbür türlü gece de ister ama ben daha ufak olduğunu düşünüyorum ama bi yandan da uyku da onun için büyük ihtiyaç diyorum ek gıda da almak istemiyor sürekli meme istiyor ne tapmalıyım sevgili annelerim tavsiyelerinize açığım
nslhnak meriiiiiiiiii 12 aylık oğlum anlattığınız gibi aynı sürekli yakamda, yemekte yemiyor, kahvaltı yok ana yemek ara yemek hak getire iyice zayıfladı, her şey çöp. Tek fark gece çok kalkmıyor bende düşünüyorum bıraktırmayı çok yıprattı benii bu süreç..
PrensesAnne_ meriiiiiiiiii 14 aylığız bizde bende aynı durumdan muzdaribim 🥹 çok sıkıldım emzirmekten bir yere gidemiyorum sürekli meme