Kimi diyor göle giriş yasak uzaktan görülüyor kimi diyor başka giriş yeri var girilebiliyor diye. Sonra tren gibi bir şeye biniliyor sanırım onun ücreti nedir kaç dakika sürüyor ve nereleri gezdiriyor. Gölün kapanış saati var mı? Son olarak göle yakın yada Burdur’a yakın gezilecek yerler var mı