Kızlar merhabalar oğlumun 3 yaşına 3 ay var ve biz hala bezi bırakmadık. Bırakmak istiyorum ama oğluma sürekli soruyorm yok hiç bişey demiyor kreşe de gidiyor . Sabaha kadar taşıyor bezi .
Bırakmak istiyorum ama bıraktıramıyorum kayınvalideyle beraber yaşıyoruz suanlik (yeni bebeğim oldu doğuma geldim ve 2 ay daha burdayım ) kadın asla müsade etmiyor çocuğun bezini bırakmasına etraf batıcak diye yatarken yattığı yere naylon seriyoruz yetmiyor koltuğa geçiyor diye boydan boya serdi (normalde geçmiyor) halıları kaldıralım basliyim diyorum yok diyor . Eşime söylüyorum artık zamanı geldigini oda biliyor annesiyle konuşuyor kadın tamam diyor hop yine bildiğini okuyor . Birşey de diyemiyorum kadının kendi evi haklı da valla ne yapicam şaşırdım iyice (kendi evim çok uzakta Eylül’de falan dönücem)