Hanımlar bugün bebeğim tam 1 aylık ilk günden beri sütüm çok az bebeğim hem saeılık geçirdi hemde 10 gün olmasına rağöen doğum kilosuna ulaşmadığı için mama başladık mama + meme gidiyordık ama ben çok vicdan yaptım çevrem beni çok etkiliyordu sütüm gelir diye hep meme ağırlıklı gittim günde sadece 3 kere mama verdim bebeğim uyumuyordu açşıktan uyumadığını biliyordum ama korkuyodum sanki bebeğimin rızkı olan sütü vermiyoru da mamaya kaçıyorum gibi direttim sürekli emzirdim memedede kalıyordu bebeğim bir ayda sadece 800 grm almış hem meme hem mama gittiğimiz halde çok üzüldüm nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum mamayı çoğaltmamammı gerek sağım yapıyorum nerdeyse hiç süt gelmiyor sütüm olsun diye neler neler yedim sadece bana kilo yaptı 1 aydır artan bir şey yok