sirac_19 Ben 41 günlükken yaptırdım sünnetini giderken 1 numara büyük bez almıştım bide alt kıyafetini biraz büyük seçtim üroloji doktoru sünnet yaptı karton bardağı kes yarıdan pipisinin üstüne koy dedi beziyle temas etmesin daha kolay iyileşir dedi 1 hafta sonra kontrol vardı başka bi çocuk doktoruna gösterdim hiç gerek yoktu idrariyla daha kolay iyileşir dedi sizinde bilginiz olsun dye yazdım bide gitmeden banyosunu yaptırım 3 4 gün banyo yapmasın demişti doktorumuz