gulsen64 vay uyanık karışık bile yemiyor demek😊 omlet ya da pankek deneyebilirsiniz. Ben bugün şöyle yaptım çok güzel yumuşacık oldu. Yumurta sarısı, lor, bir tatlı kaşığı kadar yulaf unu ve biraz peynir altı suyu. Tereyağı erittiğini tavada eze eze alt üst ede ede pişirdim. Yemesi kolay ve lezzetli oldu