myangelson cnslylmx verem aşısı bu sanırım bizde böyle olmadı ama aşıdan sonra dediler kızarıklık iltihap toplama tarzı şeyler olabilir 1 yaşına kadar bunlar normal falan demişlerdi
demetdenizc cnslylmx benim bebeğimde olmadı ama ebe uyarmıştı sıkmayın patlatmayın bir şey sürmeyin diye şişer kabarır vs demişti
ozlem5494 cnslylmx bizim de böyle olmuştu doktorumuz normal olduğunu, zamanla geçeceğini söylemişti dediği de gibi oldu geçti gitti. Siz yine de doktorunuza sorun isterseniz içiniz rahat eder.