tarcinkokusu14 Gamzezzzz arta kalanmi iki haftada bitiyor 😂 mama bez bebek ihtiyaclari biraz ev ihtiyaçları ve eşim iş yerinde yiyor bazı zamanlar o yüzden malesef kalmıyor
MayneymisAltintop Bizim kart gezme kartımız 😂 her haftasıny kahvaltı, kahve tatlı paramız. Rahat rahat geziyoruz o kartla. Çok rahatlık oluyor bizim için
Gamzezzzz Yavuzselimm eslerimizim calistigi yerlerce onlara veeilen bir para miktari ama kart gibi dusun
Annesininbalkizi Yavuzselimm bazı firmalar yemek yerine yemek parasını karta yüklüyor.o kartların geçtiği marketler, restoranlar ws war. İster yemek yersiniz. İster alışveriş
Zeliha66 Gamzezzzz bizimkide setcard evin ihtiyaclarina anca yetiyo temizlik ürünü gecen bi marketten aliyoriuz malum o marketlerde cok pahali oluyo
Defneannesi_ Gamzezzzz benim iş yerim veriyor sodexo. Eşimin iş yerinin verdiği setcart. AVM de bazı yerlerde geçerli oralarda yemek yiyoruz market alışverişi yapıyoruz ☺️
Esragrblk Aylık ev ihtiyaçlarımızı alıyoruz. Üstüne para bile veriyoruz. Herşey o kadar pahalı ki o kadar para yetmiyor bile.
Kubraegir Gamzezzzz Bizim multınet eskiden kafelerde restoranlarda geçiyordu. Artık onu kaldırdılar sadece markette geçiyor kimden aylık ihtiyacımızı karşılıyoruz 😆
Gamzezzzz tarcinkokusu14 mesela onur market var bursada ordan aliyrz birde seyhan bez vermiyirlar.sizin market adi sehir neresi