Merhaba arkadaşlar biz doğudan batıya ailelerimizin yanına izne çıkacağız inşallah yaklaşık 13 saat sürüyor gündüz benimde bi kızım var 21 aylık oto koltuğumuz var ama orda onca saat durduramayabilirim siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız acaba oto koltuğunda saatlerce oturturmuydunuz yoksa arkaya yatak mı yapardınız gündüz yolculuğu yapacağız bu arada ne yapıcam bilmiyorum çok karışık kafam