Papatya5801 Bu bırakıp bırakmam dönemi çok zor ya 2 yaş 8 aylık bazen uyuyor bazen uyumuyor öğlen. Uyumadığında iki üç saat çok mızmız. Tamamen bırakırsak bu mızmızlik uzun sürüyor mu yoksa alışıyor mu bebişler
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Papatya5801 biz öğle uykusunu daha erken bıraktığımız halde mızmızlık yaşamadık 🤷🏻♀️ sabah erken mi kalkıyor ki
Papatya5801 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet yani 8 buçukta kalkıyor öğlen uyumazsa da akşam 9 buçukta uyutuyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Papatya5801 biz 8-8.30′da kalktığımızda akşam 9 ya da 9 olmadan uykuya geçiyorduk.