esraeylul30 bazı bebeklerde böyle oluyo ya benim kızımda bu 4. Ay aşısında 39 u görmüştü ateşi buraya yazmıştım herkes enfeksiyon olabilir hemen acile götürün dediler biz götürdük daha öncede yüksek ateşten dolayı götürdük ama sadece parol verdiler serumla . İkinci gidişte kan alındı enfeksiyon olduğunu söylediler antibiyotik yazdılar iki güne toparladı kızım inatöı ve dirençli ateş varsa sizde götürün