Merhaba anneler 2o günlük bebeğimin dil bağı var silikonsuz benim gögsümü tutamıyor çoçuk bazen de nefes alırken garip sesleri oluyor dil bağını zeynep kamilde kestirmek istiyorum devlette kestirip sorun yaşayan var mı özelde doğduk muayenesi ilk 28 gün ücretsiz ama çoçuk cerrahisi dil bağı kesme için Extra para ister diye gidemiyorum çoçuk cerrahisi bunun için Extra para ister mi bilginiz var mı