Benimki de atak haftalarında aynısını yapıyor, atak geçiyor gerçi o davranış baki kalıyor hala yapıyor. Emiyor çekiyor iki yudum, sonra memeyi bırakıp yutuyor sonra tekrar ağzına alıyor. Şöyle memeyi tutup bırakmadan dakikalarca emdiğini bilmem. Neden bilmiyorum 🤷🏼♀️ 4 aylık olacak hala anlamadım nedenini