pelnztrk ben uyku saatine denk getiriyorum genelde ama bebeğiniz küçük olduğu için genelde uyuyacaktır bol mola vermeniz iyi olur hava aldırıp tekrar yatırırsınız mama içiyordu bebeğim termosları kaynar su ile doldurup yola çıkıyorum genelde arabaya bol oyuncak oyalayacak şeyler alıyorum bebeğim emzirme yastığında yatıyor onu alıyorum genelde ama rahat gidersiniz küçük olduğu için