Kızlar naptiysam desteksiz uykuya geçemedik. Olmadı ya da ben beceremedim. Ağlatmadan kendi başına uyutma olayi varya sabır falan kalmadı biz hala kucakta pıspıslayıp hafif sağa sola sallayarak uyumaya devam.. diyecegim o ki biz 6 ayligiz ve kollarim kopuyor. Sıcaklar da bastırdı. Hala bu sekil uyutan ay/yaş büyük olan anneler ilerki aylarda beni neler bekliyor??😂 ay napicam ya akıl verin taktik atın