dortcocuklu3 benim aldığım cihazın yönergesinde kılların tıraşlanması gerektiği yazıyordu İlk o zaman tıraş yaptım kökleri görmesi açısından ama az ihmal edince düzensiz yapınca eskisinden daha fazla çıkıyor bence kıl köklerim sertleştiği ile kaldı sonra geri ağdaya döndüm ben ağdayı kuaförde yaptırıyorsunuz sanmıştım kuaförde hemen bitiyor onlar daha teknik çalıştığı için 2-3 dakikada yapıyorlar hemen özel bölgeyi