mamalika zeynep1401 normal buzdolabında 3 gün diyorlar ama ben 1 gün geçtiyse vermiyorum pimpiriğim biraz. Sıcak suda benmari usulü ılıtıyorum. O sütü de yarım saat içinde bitirmediyse kalanını döküyorum.
zeynep1401 mamalika kaynamış sıcak suda mi ısıtıyorsunuz yoksa hafif ılık mi bir de kac dakika bekletiyorsunz acaba ısınması için yani çok mu ısınması gerekiyor
mamalika zeynep1401 tam kaynatmıyorum suyu ama epey sıcak oluyor. Sütü çok ılıtırsam cıvık kaka yapıyordu önceden artık zaten içmiyor ılık olursa. Sağdığımdaki sıcaklığa getiriyorum hatta bazen daha az az oluyor sıcaklığı.