arasmom16 Kızlar selam bebeğim 68 günlük sürekli lambaya bakıyor sizinkilerde böylemi veya böylemiydi özellikle akşamları ışık açıkken hep gözü yukarda normal mi bu
twobabymom_ arasmom16 benimki de öyle ışığı algılamaya çalışıyorlar zaten genelde yattıkları için manzaralari avize zaten
ilongirav arasmom16 16 aylık hala lambaya bakıyor. girdiği ortamda bile ilk olarak baktıgı şey lamba 😂😂😂😂 sizinki çok küçük henüz görmesi o kadar gelişmedi takılmayın bu kadar
gulhoca Çok normal canım. Parlak nesneler en ilgisini çeken şey o dönemde. Benim bebeğim de büyülenmiş gibi bakardı o dönemde🥰
Anneoldum35 Lambaya bakmayla baslayan serüvenimiz şuan 2,5 yasta ısık acıp kapatma dur oglum dıye devam ediyo ,lamba hayatımızın hala içinde🤣merak etmeyin çok normal
mutluolcam Benimki de aynen öyle bugün yemek yaparken mutfağa taşıdım orda da aspiratörun ışığına kilitlendi. Çok şapşallar ;)