gkt300_ 8 buçuk aylık ateşi oluyordu ama en fazla 37,5 gördü hızursuz zaten 4 gündür falan ishal bide ilk dişini çıkarttığında böyle olmamıştı kendi doktorumuz yurtdışında olduğu için bu doktora götürdüm ama içimede sinmedi dedikleri antibiyotik yazmış 🤦🏽♀️çok saçma