morcivertss bizimde öyeydi karnı normalden sert ve davul gibi ses çıkıyordu. Sağlık ocağının verdiği d vitamini değiştirirdik en başta 3 gün kullandım o 3 gün çocuk yırttı resmen kendini. Onu değiştikten sonra rahatladı. Gaz damlasını 1 hafta düzenli olarak kullandım. Günlük 20 damla dedi eczacı 3e bölüp emzirme öncesi aç karnına 7 damla verdim. Alt gazı için emzirme öncesi masaj yaptım 5 dk. Emzirme sonrası da üst gazını çıkardım. Ekstra tane şeklinde kimyon,rezene,anason içtim bazen hepsini karıştırdım bazen tek tek olacak şekilde içtim. Karnına mendil ısıtıp koydum. Çok şükür rahatladı. Rezene ve kimyondan 1 2 çay kalığı bebeğe de verdim. Doktor 1 2 kaşıktan bir şey olmaz dedi. En önemlisi siz sakin olun gerçekten anlıyorlar ve daha strese giriyor bebekler. O çaylar hem sütü arttır hem de gazınızı alır ikinizinde. Geçecek merak etme 🌸