Ben de 2. Ye hamileyim. Kızıma sepet beşik almıştık 2.ye de onu kullanacağız, otomatik sallanan salıncağı kutuladık, doğunca tekrar çıkarıcağız. Oyuncak zaten dolu. Kıyafet gene alırız ama 2.nin suçu ne 😂 kızıma evde giymesi için hep 2. El almıştım uygulamalardan bu çocuğuma da aynısını yaparım, dışarı da giymesi için de gene sıfır alırım. cinsiyet henüz bilmediğimiz için belji kızımın kıyafetleri de olur 😂