Bebeğime bu aşıları yaptıracağım bugün çocuk doktoruna götürdüm aşıların isimlerini yazdı bizde aşı takvimi yok dedi semt polikliniğiydi. Direkt sağlık ocağına gitsem ebe ayarlar mı ? Yoksa devlet veya özel hastaneye gitmem daha mı sağlıklı olur. Doktor şu zaman da yaptırın böyle yaptırın falan da demedi açıkçası