Kızlar dedemden sonra korkuyorum dedem bayılıp sırt üstü düştü beyin kanaması geçirdi ve belirtisi falan sonradan oldu hep şimdi biset yapmam gerekir mi su an normal biseyi yok ama amcası sağolsun koltuktan düşürdü sırt üstü düştü masada vardı allahtan kafası gelmedi fikir verin belirti olmayınca gerek yok hastaneye diye biliyorum ama içim rahat etmiyor