melisahera Kızlar merhaba ben 24 Nisan‘da doğum yaptım fakat hala doğum param yatmadı ikinci çocuk e-Devlette hala devam ediyor olarak gözüküyor yatıp da alanlar var mı herhangi bir mesaj da gelmedi çoğu mesaj gelmeden Halk Bankası’ndan gidip çekmiş
eyll_13 melisahera ben bugün aradım konuştum birden fazla başvuru yaptıysanız isminiz havuza düşüyormuş gözükmüyor mmuş en yapılan başvuruyu iptal etmeniz gerekiyormus
ikibaloglanannesi melisahera 15 Nisan’da doğdu ikincim dün aldım 1500₺. Mesaj gelmedi bana da yattı diye. Uygulamaya girdim bugün böyle gözüküyor hatta.(İlköğretmenim ailem uygulaması)
biranneminik melisahera e devlette herkesin devam ediyor yazıyor. Ben bugün çektim hala devam ediyor yazıyor direk Halk bankasına gidip cekebilirsin canım
koruk melisahera ben bu gün bankadan kimliğimle çektim 30 ocakta yaptım ama doğumu nisanda hemen başvurdum geriye dönük bir şekilde aldım size en yakın halk banksına gidin direk
hayaljm91 ikibaloglanannesi odeme listesine girdigim tcye ait kayıt bulunamadı diyor ama e devlette talep devam ediyor yaziyor