kiziminannesii 14 aylık kızım hala ayakta durmaya korkuyor hala yürümekten korkuyor.nasıl yapım kızlar?yürütmek istiyorum ağlıyor
aslhnkrts kiziminannesii benim kızım 15 aylık daha ayakta desteksiz duramıyo ama elinden tutunca biraz yürüyor . Zamanı vardır hazır hissetmiyordur daha
lilakids kiziminannesii benimde kızım 12 ye girecek korkuyor bir yere tutunuyor ama bende evham yaptım acaba yanlış bir şey mi var diye etraftanda sanki 12 de yürümeli işte tutunmalıymış gibi yadırgamalar oluyor onu takıyordum artık bıraktım herkesi