ardaek Reglim 3 gün gecikti. Kan verdim dün bugün Sonuç çıktı. 1.3 Ebe eğer pazartesiye kadar olmazsan mutlaka yine gel dedii. Başına gelen sonradan yükselen var mı ? Ben kendimi hamile gibi hissediyorum..
Karmom ardaek 3 gün gecikmeli değer düşük bile olsa 30-40 arası bişey olurdu, sanmıyorum pozitif olduğunu ama hayırlısı olsun.
masterchefiniz ardaek benimki gcikme olmadan 1 hafta vardı hasta olmama 32 felan çıktı bence değilsin
alya2003 ardaek benim 8 gün gecikmeye betam 11 di sonrasında arttı. Geç döllenme demişlerdi son regl tarihimi değiştirmişti doktor
1babyannesi ardaek kimyasal olabilir canım üzülme bir sonraki döneminde hamilelik istiyorsan olur ilk kimyasal oluyor sonraki dönemde tutuyor
minikelanur ardaek 4 gün gecikmeyle gittim 347 sonuç çıktı arkadaşım ama allahtan ümit kesilmez tabi sen yine de 2 gün sonra git
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ardaek ben de gecikmiştim 1.2 çıkmıştı doktor olursun adet dedi 1 hafta sonra adet olmuştum 5 e kadar gebelik yok