hhzl Merhabalar, 78 günlük bebeğim var ve dün ilk regl mi oldum. Sütün çok azaldı dünden beri ne yapmalıyım? Normal mi? Acil destek bekliyorum :(
Birminikaslan hhzl çok normal ben azalacağını bildiğim için bol bol su içiyorum.. en güzel süt yapan şey bence su
ikrakuss hhzl regl döneminde süt azalması normal oluyor , bol su tüketin isterseniz o dönemlerde e bebekteki maltlardan da kullanabilirsiniz
eyberenimo hhzl bebeğim 8aylik ve bende her ay aynı regl dönemi sütüm azalıyor bitince düzeliyor hormonlardan ne yapsam fayda bulamadım birkaç güne normale döner merak etmeyin
hhzl ikrakuss evet şuan lohusa çayı içiyorum. Solgar brewers yeast vardı sütün iyi diye bırakmıştım ından almaya başladım. İnşallah normale döner. Çok korkuyorum valla bitecek diye.
ikrakuss hhzl yok merak etmeyin siz bol hol su içip bol bol emzirmeye devam edin regl bitince normale dönüyor