[silindi] doğum yaptığımda ben de çalışmıyordum, eşim başvuru yapmıştı, daha doğrusu hastnede bir şeyler doldurttular oymuş başvuru, PTT ye adınıza yatacak demişler, 10-20 gün kadar sonra PTT’drn çekebilirsiniz kimliğiniz ile diye SMS gelmis, ama eşim gitmemişti o dönem kaldı öyle. Mesaj geliyor yani, kaç gün oldu sizin