Benim oğlumda neredeyse 7 aylık olacak gündüzleri çok az emiyordu, benim de sağdıkça çok az sütüm geliyordu, halbuki gece güzel emiyor. Sonra çocuğum iştahı arttı sanırım dönem dönem etkiliyor şimdi sütüm de arttı sağınca çıkana şaşırıyorum 1 saatte 5-6 bardak su da içiyordum bir yandan sağdıgım süt azıcıj oluyordu şimdi 10 dakikada epey geliyor. Bence bebeğiniz dişten ya da başka şeyden iştahsız ama gece emneye devam ediyorsa sütüm azalır diye de endişelenmeyin,