Kızlar bebeğim 5.5 aylık ve 3 aylıktan beri ara ara çığlık atıyor huzurusuz ve ağlıyordu.ama 4 aylık olduktan sonra tamamen bu iş ciddileşti uyanır uyanmaz sürekli durmaksızın çığlık atıyor Tummy Time yapmak istemiyor oyuncak istemiyor ne yapacağımı şaşırdım. Koyuyorum ağlıyor kucağıma alıyorum ağlıyor çığlık çığlık çığlık.Tükendim.2 dk bile yerde durmuyor.nolur bana teselli verin akıl verin tükendim.