Seyma-55 Bebeğim 3.5 aylık göz muaynesi hangi aylarda yapılıyor bilginiz var mı acaba? Kimisi 6 aya kdar yapmıyorlar dedi ,kimi arkadşmda 6 aya kadar yapılması gerekiyor dedi ? Acaba hngisi doğru
Semrakrhn38 Seyma-55 biz tam hatirlamiyorum ama 1 yada 2 aylikdik yaptirdik ama 3 aylik degildi 2 defa damla damlatti yarim saat arayla bakmisdi
Sahreyldrm Seyma-55 bende 6 ay diye biliyordum da sağlık ocağı 3 aya kadar yaptırmanız lazım dedi tabi yaptırmadım 3 aylık olduk ama fırsat bulabilirsek yaptıracağız ilk iş
Feminel Seyma-55 doktorum 6 aya kadar 1 kez muayene yapılmalı dedi. Bir sonraki muayene 6-12 ay arası oluyormuş.
Seyma-55 Semrakrhn38 saglik ocagindaki doktor bakti sadece doğuda olduğum icin duzenli gittgim cocuk doktorumda yok o yuzden nezaman götürmem gerek blmiyorum
Seyma-55 Sahreyldrm o zman bnde yaptıraym gözünüzde capaklanma oluyor saglik ocagi damla verdi kullaniyorum da yinede goz doktoru baksn bi
Semrakrhn38 Seyma-55 normalde bizimkinede cocuk doktoru ışıkla bakmisdi ama goz doktoru damla damlatti bakti zaten ben kanal tıkanmasi var die surekli goze goturdugumden surekli muayne oluyor.
Semrakrhn38 Seyma-55 aynen bi doktora gozukun kizimdada surekli capaklanma vardi goz yasi kanali tıkaliymis dogdu dogalimi oyle
Sahreyldrm Seyma-55 öyle bı sıkıntı varsa zaten hemen götürün canım bende en müsait zamanda gidecegim
Seyma-55 Semrakrhn38 yeni dogdugunda olmuştu memlekette dogum yapmstm cocuk doktoruna gittik damla verdi bikez kullandm gecti. Smdi de arada oluyoo
Fatma_dmirr1 Biz 3 aylikken yaptirdik saglik ocagindaki ebemiz ve cocuk doktoru 3 aylikken yaptirmamizi soylemisti
Damladenizim Seyma-55 suan 2.5 aylıgız doktorum 6. ayda yapılacak dedi sağlık ocağı 3 aylıkken yaptır dedi 6. ayı bekleyecrgim